Sunday, December 9, 2012


I WANT TO BE SOMEONE'S QUEEN OF HEARTS . 



That's my dream babeyh :)


but , still here nobody wants me at all . nobody . they always leave me .easy come easy go . Okay dah . so yeah lagi 5hari saya di Malaysia . still tak packing barang . tapi haihhh know what ? saya masih tertunggu-tunggu adakah si dia buat surprise for me ? huh jat ? adakah you buat surprise sebelum saya pergi ? semua kawan saya marah saya masih fikirkan tentang dirimu . entah la tak tahu kenapa . yaya yang baru kehilangan capik cepat je move on walaupun da couple 3tahun . and me cuma kawan rapat . hmm . you know I love you right ? hmmm

oh oh nak tahu tak ? shaza esok da start kerja dengan megazone dekat uda tu hah dulu kedai tu pustaka . jannah dengan atul pula dekat butik daun dekat angsana . and me ahaha lepas balik beijing la kot baru cari kerja . abah ni kejap bagi kejap tak , abah cakap lepas holiday baru kerja takpun adik duduk rumah jelah . hmm selamat bekerja ye kawan-kawan .

wehhh I really really rindu hawa . seriously . hihi


dude , please please buat surprise . I know you love me , maybe . hmmm